تبلیغات
فتنه های آخرالزمان - کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» فتنه88 در كلام رهبری رونمایی می‌شود

امروز:

کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» فتنه88 در كلام رهبری رونمایی می‌شود

کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» فتنه88 در كلام رهبری رونمایی می‌شود

آیین رونمایی و معرفی کتاب «نقشه‌ نقش بر‌آب»، مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره فتنه 8، شنبه 19 شهریور در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس:  کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» فتنه88 در كلام رهبری رونمایی می‌شود

آیین رونمایی و معرفی کتاب «نقشه‌ نقش بر‌آب»، مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره فتنه 88، در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

محمدحسین صفارهرندی، عضو شورای عالی امنیت ملی، موسی حقانی، رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران و مهدی محمدی، کارشناس مسایل سیاسی در آیین معرفی کتاب «نقشه‌ نقش بر آب» حضور خواهند داشت.

کتاب حاضر در 5 فصل، «دهمین انتخابات ریاست جمهوری»، «مواضع رهبری پس از انتخابات تا نماز جمعه 29 خرداد»، «حوادث پس از انتخابات»، «کسب بصیرت» و «جنگ نرم» تنظیم شده و فرازهای مهمی از بیانات مقام معظم رهبری را درباره فتنه 88 در بر می‌گیرد.

این اثر با مقدمه محمدحسین صفارهرندی منتشر شده است. وی در مقدمه کتاب «نقشه‌ نقش بر آب» آورده است: «بر قراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر بنیانگذار آن، حضرت امام‌خمینی‌(ره) از نعمت‌های بزرگ الهی بر مردم این سرزمین و تمامی مستضعفین بوده است.

مروری بر تاریخ پر افتخار این نهضت و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی به روشنی نقش و تاثیر اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه حضرت امام‌(ره) و پس از آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در هدایت انقلاب در کوران حوادث گوناگون روزگار نشان می‌دهد.»

موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی کتاب «نقشه‌‌ی نقش بر آب» را در قطع رقعی و 248 صفحه با شمارگان 5000 نسخه به بهای 40 هزار ریال تولید و منتشر کرده است. این اثر از طریق تماس با شماره‌های 09195593732و 66410649_021 نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آیین معرفی کتاب «نقشه‌ نقش بر‌آب» ساعت 17:30 شنبه 19 شهریور 1390 در فرهنگسرای ملل واقع در خیابان شریعتی، بلوار صبا، خیابان قیطریه آغاز می‌شود.

 

گریه های کروبی برای آزادی

نفر پنجم انتخابات اعلام کرده که آزاد شود ساکت می شود!

شنیده های خبرنگار ندای انقلاب از آخرین وضعیت نفر پنجم انتخابات دهم ریاست جمهوری آن است که وضعیت روحی نامبرده به شدت به هم ریخته است و بعضا به گریه افتاده و فریادهایی سر می دهد. مهدی کروبی گفته است:" من را آزاد بگذارید علیه هیچ یک از مقامات حرف نمی زنم"!

گفته می شود وی را برای تفریح و تمدد اعصاب به استخر و راهپیمایی می برند. لازم به ذکر است مهدی کروبی که پس از انتخابات ریاست جمهوری با رایی حدود ۳۰۰ هزار عدد! و کمتر از آرای باطله! مدعی تقلب در انتخابات شده بود.

 

توهم عقب نشینی نظام، مشابه توهم تقلب!

این طیف همان طور كه با توهم تقلب وارد فاز فتنه‌گری و آشوب علیه امنیت كشور شد و بعد در مرداب توهمات خود فرو رفت، در حال حاضر نیز با این توهم كه نظام نیازمند ورود اصلاح طلبان به عرصه سیاسی كشور است، آزادی متهمان جرایم امنیتی را در راستای امتیاز دهی نظام تعبیر كرده و در این خصوص در نشریات و رسانه های خود برای تجدید حیات خود دست و پا می زند.

موافقت مقام معظم رهبری با عفو تعدادی از متهمان جرایم امنیتی در آستانه عید سعید فطر این توهم را در بین برخی عناصر فتنه گر اصلاح طلب ایجاد كرده است كه این بخشش ها نوعی كوتاه آمدن نظام در مقابل اصلاح طلبان در شرایط نزدیك به انتخابات مجلس نهم است!

در واقع این طیف همان طور كه با توهم تقلب وارد فاز فتنه‌گری و آشوب علیه امنیت كشور شد و بعد در مرداب توهمات خود فرو رفت، در حال حاضر نیز با این توهم كه نظام نیازمند ورود اصلاح طلبان به عرصه سیاسی كشور است، آزادی متهمان جرایم امنیتی را در راستای امتیاز دهی نظام تعبیر كرده و در این خصوص در نشریات و رسانه های خود برای تجدید حیات خود دست و پا می زند.

این در حالی است كه اولا نظام جمهوری اسلامی نه از سر نیاز و اظطرار سیاسی‌، بلكه از روی سلوك اسلامی، دینی و انقلابی خود، به همه سلیقه ها امكان ورود به عرصه داده است و البته این به معنی این نیست كه خائنین به اسلام و انقلاب و مردم هم می توانند از این رآفت بهره مند شوند.

گروه موسوم به چپ كه به اسم اصلاح طلبی در ۸ سال حكومت نقاب از چهره برگرفتند و سرمایه‌های اسلام و نظام و انقلاب را به حراج گذاشتند، در حوادث پس از انتخابات ۸۸ با سوء‌استفاده از حیا و متانت نظام اسلامی و وسعت نظر ولی امر مسلمین، وقاحت و خیانت خود را به درجه آخر رساندند و كار را تا اهانت و توهین به اصل ولایت ائمه معصومین(علیهم السلام) و جسارت به ساحت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیش بردند.

حال كه پیاده نظام فریب خورده و مفلوك آنها كه فریب دغل بازی ها و سیاه بازی سران خیانتكار فتنه را خورده بودند از گناه خود توبه و انابه كرده و خود و خانواده هایشان با تمام وجود اظهار پشیمانی و ندامت كرده و مورد بخشش ولی امر قرار گرفتند، این عروسك های خیمه شب بازی آمریكا و اسرائیل كه حتی از خوردن پول كثیف دشمنان وهابی- سعودی اهل بیت علیهم السلام هم ابا نكرده اند، توهم عقب نشینی نظام به سرشان زده و به دنبال طراحی برای آینده سیاسی خود هستند!

غافل از اینكه نظام و مردم حداكثر با ارفاق و بلند نظری خود تنها به كسانی اجازه برگشت در صحنه را خواهند داد كه مرزبندی شفاف با فتنه و سران خیانتكار آن داشته باشند و از آن جرثومه‌ها و میوه های درخت زقوم جهنمی اعلام برائت كرده باشند.

 

دادگاه فائزه درپایان مهلت یک‌ماهه/ آزاد شده‌های جرایم امنیتی همگی درخواست عفو داشتند

سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری دادگاه فائزه هاشمی در پایان مهلت یک ماهه خبر داد و گفت: حصر خانگی برخی افراد به منزله بازداشت موقت نیست و برای آنها بهتر است که محدود شوند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در هجدهمین نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که آیا قوه قضائیه نمی خواهد در مورد نقص های مکرر در هواپیماها که یک نمونه آن دو روز گذشته در هواپیمای ماهان رخ داد اقدامی انجام دهد گفت: قرار نیست قوه قضائیه در همه موارد وارد شود. درست است که وظیفه پیشگیری از وقوع جرم است ولی در موارد فنی وارد نمی شویم.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به این پرسش که  آیا حصر خانگی برخی از چهره های سیاسی به معنای بازداشت موقت است گفت: حصر خانگی بازداشت نیست برخی از افراد به نفع خودشان است که محدود شوند ولی در آئین دادرسی چنین تعبیری وجود ندارد. گاهی صلاح است که برخی از دستگاهها و اشخاص برای حفظ نظام  و یا حفظ خود محدود شوند. وی در مورد زمان برگزاری دادگاه فائزه هاشمی گفت: یک ماه مهلت خواسته بودند که در پایان یک ماه دادگاه وی برگزار می شود. پرونده اختلاس مدیران نفتی هنوز به دادگاه نرفته است.

دادستان کل کشور در مورد آزادی یک هزار نفر از محکومان مواد مخدر به دلیل کهولت سن و کم بودن مجازات در کرج گفت: قبل از اصلاح قانون مواد مخدر در سال گذشته معتاد ، مجرم بود و این افرادی که امروز آزاد شده اند مجازاتشان اعتیاد بوده است و آزادی آنها منوط به تعهد خانواده و ترک اعتیاد است. سوال یكی دیگر از خبرنگاران حاضر در نشست این‌گونه عنوان شد كه «آیا زندانیان سیاسی كه آزاد شدند عفونامه نوشتند یا لطف نظام شامل حال آنها شد؟»

سخنگوی دستگاه قضایی پاسخ داد: تا كنون در قانون جرم سیاسی تعریف نشده است بنابراین تعبیر زندانی سیاسی صحیح نیست. كسانی كه در فتنه سال 88 دستگیر شدند محكومیت‌های متفاوتی پیدا كردند. افرادی كه از گذشته خود پشیمان هستند پیشنهاد عفو می‌دهند و یكی از مشخصه‌های آن نیز همین است و پس از ارزیابی، كسانی كه احساس شود وجودشان در بیرون مضر نیست از مرخصی، آزادی مشروط و یا عفو استفاده می‌كنند و به طور مشخص این افراد تقاضای عفو داشتند.

 

تفسیرهایش مطلوب‌منافقین‌بود / شهیدمطهری می‌گفت بشدت خطرناك است

یکی از مسائلی که پس از فتنه 88 رمزگشایی شد، نقش معنوی محمد موسوی خویینی ها در گروهک فرقان بود. سال گذشته ویژه نامه فرقان نشریه یادآور و ویژه نامه های رمز عبور روزنامه ایران در گزارش های مفصلی با استناد به اظهارات شخصیت های برجسته به تفسیرهای مارکسیستی موسوی خویینی ها در مسجد جوزستان در شمال شهر تهران پرداختند.

یک سال پس از این افشاگری موسوی خویینی‌ها در سایت شخصی‌اش به تکذیب اظهارات حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی و دکتر علی مطهری پرداخت.

خویینی ها تنها اظهارات شجونی را تکذیب کرد اما درباره اظهارات علی مطهری كه گفته بود: «زمانی که رهبر انقلاب رئیس جمهور بودند با ایشان ملاقاتی داشتم فرد دیگری در آن جلسه حضور نداشت ایشان در این مورد نقل می کردند که یک بار آقای مطهری از من مطلبی را خواستند. ایشان گفتند: برو به این محمد خوئینی ها بگو این تفاسیری که داری از قرآن می کنی همه خلاف و تفسیری های مارکسیستی است. به او پیغام بده که حتما پیش من بیاید. من به او پیغام را دادم. بعد از چند ماه آقای مطهری از من پرسید پس چرا ایشان نیامد! همین نشان می دهد که این مسئله ذهن شهید مطهری را سخت مشغول کرده بود!» نیز به بیان خاطرات چهار دیدارش با حضرت آیت الله خامنه ای پیش از انقلاب پرداخت و نوشت که آیت الله خامنه ای به او گفته است که گودرزی را می شناسی یا نه؟

خویینی ها همچنین از پیامش به رهبر انقلاب اسلامی به واسطه حجت الاسلام مروی درباره همین اظهارات خبر داده و مدعی شده که حضرت آیت الله خامنه ای پس از گذشت بیش از 10 سال از هنوز پاسخی به این پیام نداده اند.

اما فارغ از تلاش موسوی خویینی ها برای تبرئه خود از اتهام تفسیرهای مارکسیستی، آن‌قدر شواهد متعدد و متواتری وجود دارد كه وی به این سادگی‌ها و فقط با یك تكذیب نمی‌تواند خود را از این اتهام خلاص كند. به‌عنوان یك نمونه دیگر در این زمینه، آیت الله مهدوی‌کنی در کتاب خاطراتش بدون نام بردن از موسوی خوئینی‌ها اما به نحوی که همه مصداق مورد نظر او را متوجه می‌شوند، نظرات استاد شهید مطهری درباره تفسیر های خویینی‌ها را بازخوانی كرده و این تفاسیر را مطلوب منافقین، مارکسیستی، ماتریالیستی و تفنگی خوانده است.

آیت الله مهدوی کنی در بخش "انشعاب در جامعه روحانیت مبارز" پس از یادآوری خاطره‌ی اختلاف نظرش با آقای اکبر هاشمی رفسنجانی درباره برخورد با بازجوهای ساواک، ریشه های انشعاب در جامعه روحانیت را مربوط به انحراف‌های عقیدتی برخی از اعضا عنوان می کند.

متن این بخش از خاطرات آیت الله مهدوی کنی به شرح زیر است:

«همین جریانات ‌بعد از انقلاب هم بروز پیدا كرد، ‌بعضی ها در بیانات‌شان -نمی خواهم از بعضی اعضای وقت جامعه روحانیت اسم بیاورم،‌ اگر لازم به معرفی باشد، می گویم- حرف هایی می زدند كه برای منافقین مطلوب بود، حتی آیات قرآن را طوری تفسیر می كردند كه خلاف واقع بود.

آقای مطهری از اینها خیلی ناراحت بود و می گفت این سبك تفسیر، ‌تفسیر كمونیستی است. تفسیر ماتریالیستی است،‌ تفسیر تفنگی است. تفنگی نه به معنای تندی بلكه اصلا مطالب را طوری دیگر تفسیر می كردند؛

‌به عنوان مثال در قرآن آمده است: والارض وضعها للانام. قرآن می گوید زمین را برای مردم قرار دادیم. این را به دو طریق می شود تفسیر كرد؛‌ یك وقت می گوییم این آیه در مقام بیان یك واقعیت تكوینی است،‌ مثل این آیه قرآن كه می فرماید: "وجعلنا الارض مهادا"؛‌ ما زمین را گهواره قرار دادیم. در اینجا خداوند جریان یك امر تكوینی را بیان می كند؛ یعنی می خواهد بگوید زمین را طوری خلق كردیم كه مردم بتوانند از آن استفاده كنند. این آیه در مقام بیان حكم تشریعی نیست،‌ ولی بعضی از همین آقایان قبل از انقلاب و بعد از انقلاب این آیه را چنین تفسیر می كردند كه مالكیت زمین، ‌اشتراكی است "والارض وضعها للانام" یعنی زمین مال همه است، بنابراین، زمین اصلا مالکیت خصوصی ندارد. اینها برگرفته از افکاری بود که کمونیست ها داشتند، مارکس هم این حرف را می زد.

چنین تفسیرهایی به صورت جزوه پخش می شد. جوان ها از این حرف ها خیلی خوش‌شان می آمد، چون در آن زمان جو چپ‌گرایی و کمونیست مآبی در مملکت غلبه داشت، لذا بعضی از آقایان معممین هم حرف ها را می زدند. ممکن است سوء نیتی هم نداشتند ولی برداشت‌شان اینطور بود. جوان ها هم واقعا دور آنها جمع می شدند و جمعیت خیلی زیادی را تشکیل می دادند، در جلسات آنها بیشتر از جلسات من شرکت می کردند.

آقای مطهری -به خصوص- قبل از انقلاب، اینگونه تفسیرها را خطرناک می دانستند و می فرمودند پخش این گونه تفاسیر، خیلی خطرناک است و شدیداً این سبک تفکر را محکوم می کردند.

من قبل از انقلاب، پنج شب آقای مطهری را به مسجدمان -مسجد جلیلی- دعوت کردم. در آن جلسات؛ دانشجویان و جوان ها حضور فعال داشتند. در آنجا جناب آقای مطهری بحثی را تحت عنوان علل گریز ایمان مطرح کردند که بعدا در کتابی به نام "علل گرایش به مادی‌گری" چاپ شد. ایشان علل مادی‌گری و گریز از ایمان را به صورت علمی بیان می کردند و بحث ها  و نقدهای علمی را بر مسایل الحادی و ماتریالیستی و کمونیستی مطرح می کردند.

شبی از آن شب‌ها، اقای لاهوتی در آن جلسه حضور داشت، خیلی از این بحث ها ناراحت بود. می گفت آقای مطهری چه می گوید؟ چرا از این حرف‎ها می زند؟ الان موقع این حرف‌ها نیست. ما یک دشمن مشترک داریم و آن هم شاه است. ما باید برویم و از روی هدف مشترك با آن بجنگیم. بنده به ایشان گفتم وقتی كه آقای مطهری آمد، به خودش بگو، چرا پای منبر نق می‌زنی، صبر كن پایین بیاید، با خودش صحبت كن.

آقای مطهری از منبر پایین آمد. آقای لاهوتی گفتند آقای مطهری! من به شما اعتراض دارم. بحث‌هایی كه شما می‌كنید، لغو است. الآن موقع این بحث‌ها نیست. ما یك دشمن مشترك داریم و آن شاه است، همه‌ی ما باید در مقابل او قرار بگیریم؛ كمونیست، غیركمونیست، خداپرست، غیرخداپرست، مسلمان و غیرمسلمان! همه باید با هم آن هدف را بزنیم تا از بین برود، بعد می‌نشینیم بحث می‌كنیم.

آقای مطهری گفتند شما اشتباه می‌كنید، اتفاقاً باید حالا صف‌هایمان را جدا كنیم. ما با كمونیست‌ها هدف مشترك نداریم. دشمنی كمونیست‌ها با شاه روی یك جهت است و دشمنی ما با شاه روی جهت دیگر است. اصلاً جهت، جهت واحد نیست. اگر الآن جهت‌گیری‌های ما مشخص نشود، فردا كه انقلاب انشالله پیروز شود، اینها می‌آیند و می‌گویند "حاجی انا شریك"

ملت ایران با اكثریتی قاطع با شاه مبارزه می‌كنند و همه مسلمان هستند. علما و روحانیت هم یك عده قلیلی از آن‌ها هستند، آن وقت شما همه را به یك صف می‌رانی و می‌گویی همه در یك صف قرار بگیرند؟ نه، این درست نیست. این اشتباهی است كه شما مرتكب می‌شوید. آن وقت ما دیگر نمی‌توانیم صف‌هایمان را جدا بكنیم. از الان باید صف‌هایمان جدا بشود. در عین حال كه دشمن مشترك داریم، ولی مسائل اعتقادی و اصولی و جهان‌بینی باید مطرح بشود. والا از مقصد دور خواهیم شد.

مقصود اینكه در آن زمان -خدا بیامرزد- آقای لاهوتی را كه سبك تفكرش این‌طور بود. او هم در جامعه‌ی روحانیت بود، آقای مطهری هم در جامعه‌ی روحانیت بود. بنابراین، هدف و راه مشترك به معنای پیروی از امام وجود داشت، اما كیفیت برخوردها، نحوه و حتی مبانی برخوردها با هم متفاوت بود، منتها در آن زمان جای دعوا نبود؛ چون ما در مقابل یك دشمن قوی قرار گرفته بودیم، اینجا دیگر جای دعوای شخصی نبود، زیرا غیرعقلانی بود كه بین خودی‌ها اختلاف ایجاد كنیم.

پس از انقلاب این چیزها كم كم بروز پیدا كرد و مواضع مشخص شد. در واقع ابتدا هم در شورای انقلاب همین طرز تفكر وجود داشت تا اینكه به دولت جناب آقای موسوی رسید.

در این زمان گروهی از نمایندگان مجلس موضع‌گیری‌هایی داشتند، اگرچه اینها از هواداران جامعه‌ی روحانیت تلقی می‌شدند اما با ما اختلاف‌هایی داشتند. این اختلاف‌ها چه در اقتصاد و چه در سیاست خارجی و حتی در بسیاری از سیاست‌های داخلی، كم كم بروز پیدا كرد و سبب جدایی شد. (خاطرات آیت الله مهدوی كنی صفحه 318 تا 321)»

 

انتشار دومین ویژه نامه جریان انحرافی

جریان انحرافی كه برپایه اخبار موثق علاوه بر ویژه نامه «خاتون» چند ویژه نامه دیگر را نیز با همان حال و هوای انحرافی و زیر سؤال بردن آموزه های اسلامی و انقلابی در دست تهیه داشت، اخیرا دومین ویژه نامه از همین دست را با عنوان «نهروانی ها»! برای چاپ و انتشار آماده كرده است.

در كادر مربوط به شناسنامه این ویژه نامه آمده است؛

صاحب امتیاز: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)
سرپرست: علی اكبر جوانفكر
مشاور و ناظر: غلامحسین اسلامی فرد
سردبیر: حسن قاسمی
مدیر هنری: محمدملاعلی اكبری
همكاران: كورش علوی، علی ونایی، سعید یوسفی پور، منیر حاجیان، موسی جانمحمدی، جواد سعیدی، سیده سمانه شیخ الاسلامی، كاظم افشین پور، سیده نصیبه حسینی، عبدالرضا سلطانی، سلمان سیدی، سیداحمد میرهاشمی
لیتوگرافی و چاپ: موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران
گروه مشاوران(به ترتیب حروف الفبا):
فرید اجلالی ،اصغر بالسینی،محمدجعفر بهداد،حنیف حسین ستاریان، بهمن شریف زاده

انتشار ویژه نامه خاتون، با استقبال و ذوق ز دگی فراوان محافل خارجی روبرو شده بود. این محافل و رسانه های وابسته به آنها، نظیر رادیو فردا، رادیو آمریكا، بی بی سی و تلویزیون های ماهواره ای فارسی زبان لس آنجلس، آن بخش از ویژه نامه خاتون را كه در آن، حجاب چادر زیر سؤال رفته است، مورد توجه و استقبال بیشتری قرار داده بودند.
برخی از این رسانه ها با استناد به فراگیری حجاب چادر در جامعه اسلامی ایران، تاكید داشتند مشایی و اطرافیان وی در جایگاهی نیستند كه مردم ایران به دیدگاه ها و نظرات آنها اهمیتی بدهند ولی همین اندازه كه روزنامه دولتی ایران، با انتشار این ویژه نامه فضای مذهبی را به تنش كشیده، قابل تقدیر است!

گفتنی است حلقه انحرافی به وضوح می داند و در جلسات خصوصی خود نیز بر این نكته تأكید ورزیده است. امید و انتظاری ندارد كه اینگونه اقدامات هنجارشكنانه بتواند در تضعیف باورهای اسلامی- انقلابی مردم ایران كمترین تأثیری داشته باشد، بلكه اهداف خود را از انتشار ویژه نامه های مزبور در سه محور زیر تعریف كرده است.

1- اعلام حضور و موجودیت؛ این جریان بر این باور است كه از خود هیچ ویژگی برجسته ای برای ابراز وجود ندارد و تنها امتیاز - بخوانید امتیاز بادآورده- خود را در پیوند با دولت و بهره مندی از رانت سیاسی و اقتصادی دولت می داند از این روی وقتی مثلاً برخی از آموزه های اصیل اسلامی را زیر سؤال می برد، این هنجارشكنی از آنجا كه جریان انحرافی به دولت وابسته است می تواند اعتراض شدید مردم را در پی داشته و از این طریق به بلندگویی برای اعلام موجودیت جریان یاد شده تبدیل شود.

2- ارسال این پیام برای دشمنان بیرونی كه جریان مورد اشاره با مبانی و اصول جمهوری اسلامی فاصله و زاویه دارد. چرا كه جریان انحرافی پایان عمر خویش را در پایان دوره دولت دهم و كوتاه شدن دست های آلوده خود از رانت های سیاسی و اقتصادی می داند. بنابراین می كوشد از هم اكنون خود را برای سرمایه گذاری دشمنان بیرونی مناسب جلوه دهد! حمله به مراجع، زیر سؤال بردن آموزه های اصیل اسلامی و انقلابی، سفرهای مكرر به پایتخت های عربی و اروپایی با بهره گیری از جایگاه مثلاً مشاور ویژه و... در همین راستا قابل ارزیابی است.

3- تبدیل شدن به یك قطب و محور برای حضور سایر جریانات ضد انقلاب؛ حلقه انحرافی با هزینه كردن مبالغ كلان از بیت المال برای جذب جریانات زاویه دار با نظام اسلامی چراغ سبز نشان می دهد كه نمونه های آشكار فراوانی از این دست قابل آدرس دادن است.

همچنین انتخاب نام «نهروانی»ها یادآور شگرد معروف عمرسعد است كه صبح عاشورا با فریاد «ای سپاهیان خدا»! لشگر خود را به میدان جنگ با امام حسین(ع) فرستاد!

 


نوشته شده در : سه شنبه 15 شهریور 1390  توسط : .    نظرات() .

سیستم افزایش آمار میهن لینك