تبلیغات
فتنه های آخرالزمان - 16 آذر متعلق به دانشجوى ضد آمریکاست‏

امروز:

16 آذر متعلق به دانشجوى ضد آمریکاست‏

16 آذر متعلق به دانشجوى ضد آمریکاست‏

16 آذر متعلق به دانشجوى ضد نیکسون است، دانشجوى ضد آمریکاست، دانشجوى ضد سلطه است.

خبرگزاری فارس: '16 آذر'  متعلق به  دانشجوى ضد آمریکاست‏

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ۱۶ آذر سالروز شهادت ۳ دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به ورود نیکسون به دانشگاه و ضدیت با استکبار جهانی است از همین رو فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دانشگاه، دانشجو و اهمیت فعالیت سیاسی در دانشگاه‌ها به شرح زیر منتشر می‌شود:

* 16 آذر، متعلق دانشجوى ضد آمریکا است‏

جالب است توجه کنید که 16 آذر سال 32 که در آن، سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریبا چهار ماه بعد از 28 مرداد اتفاق افتاد، یعنى بعد از کودتاى 28 مرداد و آن اختناق عجیب - سرکوب عجیب همه نیروها و سکوت همه - ناگهان به وسیله دانشجویان در دانشگاه تهران، یک انفجار در فضا و در محیط به وجود مى‏آید، چرا؟ چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، (به) ایران آمد، به عنوان اعتراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتاى 28 مرداد بودند.

این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات مى‏کنند که البته با سرکوب مواجه مى‏شوند و سه نفرشان هم کشته مى‏شوند. حالا 16 آذر در همه سالها، با این مختصات باید شناخته شود. 16 آذر مال دانشجوى ضد نیکسون است، دانشجوى ضد آمریکا است، دانشجوى ضد سلطه است.
 
* دانشجو؛ روشنفکرِ تمام‏عیار مسلمان

دانشجو و دانشگاهى قشر برگزیده جامعه‏اند. این تعارف نیست. شما امید آینده کشورید. در واقع، پاره دل ملت و دلبستگى بلندمدت ملت، شما هستید. برداشت و توقع بنده و نظام اسلامى از جماعت دانشجو این است که فکر مى‏کنیم دانشجو یک روشنفکر تمام‏عیار مسلمان است، متدین است.
 
* انتظار رهبری از محیط دانشجویی

آن چیزى که ما از محیط دانشجویى‏مان انتظار داریم، پیشرفت علم، پیشرفت اندیشه سیاسى، عمق اندیشه دینى و ایمان دینى، عمق معرفت دینى و روشن‏بینى دینى، دست‏یافتن به قلمروهاى جدید، هم در زمینه علم، هم در زمینه سیاست، هم در زمینه معرفت دینى در محیط دانشجویى است، البته به کمک راهنمایان هر بخشى. شما براى کار علمى باید استاد داشته باشید، براى کار معرفت دینى باید استاد داشته باشید، براى کار سیاست هم همینجور است. کار را شما مى‏کنید، او راهنمایى مى‏کند. دانشگاه ما و محیط دانشجویى ما بایستى در همه این عرصه‏ها پیشرفتهاى حقیقى و چشمگیرى کند و این پیشرفتها را ان‏شاءالله خواهد کرد.

* توجه به معنویت در کنار علم‏

عزیزان من! به علم اهمیت دهید. کلید اصلى بازکردن قفلهاى گوناگون، اهمیت‏دادن به علم است. البته در کنار آن، این امر بدیهى را هم باید در نظر داشته باشید که علم و عالم، همان قدر که مى‏توانند مفید باشند، مى‏توانند مضر هم باشند. اگر کسى که علم در وجود او هست، تقوا و پرهیزگارى و امانت و صداقت در او نباشد، مى‏تواند موجود مضرى باشد، مى‏تواند علیه کشور و مصالح کشور، علم خودش را مورد استفاده قرار دهد. بنابراین، در کنار علم، فرهنگ و تزکیه و اخلاق و معنویت هم لازم است، در این هیچ شبهه نکنید. حرکتهایى (را) که (برخى) انجام مى‏دهند براى این‏که محیط دانشگاه و دانشجو را محیط بى‏دینى و بى‏معنویتى کنند، به نظر من گرچه یک مقدارش از روى غفلت است، اما یک مقدارش هم حساب‏شده است. در این قضیه خیلى‏ها مقصرند.
 
* تشکل‏هاى دانشجویى و اهداف آن‏

تشکل‏هاى دانشجویى براى رسیدن به آرمانها به وجود مى‏آیند که فراتر از مسأله به قدرت سیاسى رسیدن و حکومت را به دست‏گرفتن است. هدفهاى اصلى تشکل‏هاى دانشجویى همان چیزهایى است که بر روى طاق بلند جنبش دانشجویى نوشته شده؛ ضدیت با استکبار، کمک به پیشرفت کشور، کمک به اتحاد ملى، کمک به پیشرفت علم، حضور و شرکت در مبارزه و پیکار همگانى ملت ایران براى غالب‏آمدن بر توطئه‏ها و بر دشمنى‏ها. این‏ها هدف اصلى است، این را باید فراموش نکنند.

* بدترین اشکال محیط دانشجویى‏

اصل این‏که دانشجو حرفش را روشن و صریح و آشکار بزند و دچار سیاسى‏کارى نشود، چیز مطلوبى است. بدترین اشکال و اشکالِ وارد بر محیط دانشجویى این است که دانشجو دچار محافظه‏کارى شود و حرفش را با ملاحظه موقع و مصلحتِ خیالى بیان کند، نه، دانشجو باید حرفش را صریح بزند. البته در کنار این صراحت در بیان، صداقت در نیت هم باید وجود داشته باشد و در کنار او، سرعت در پذیرش خطا؛ اگر ثابت شد که خطا است. فرق شماى جوان و دانشجو و صادق و پاکیزه‏دل، با یک آدم سیاسى‏کار باید در همین باشد، حرفتان را صریح بزنید، آنچه را که مى‏زنید، از دل بزنید و اگر چنانچه معلوم شد که اشتباه است، سریع پس بگیرید. این، به نظر من یکى از بهترین شاخصه‏هاى دانشجویى است.
 
* روحیه آرمانگرایى و تمسک به اصول فکرى‏

شما محافظه‏کار نشوید. ممکن است گذشت سن، بعضى‏ها را محافظه‏کار کند، اما موتور حرکت، جوانى است. جوان ما نباید محافظه‏کار شود. جوان باید آرمانگرا باشد. از آرمانها کوتاه نیایید. آرمانها را بخواهید، قله‏ها را بطلبید تا یقین بکنیم که به نیمه راه لااقل خواهیم رسید. البته اگر قله را بطلبید، بنده یقین مى‏کنم به خود قله هم خواهید رسید. روحیه آرمانگرایى را که از جمله مصادیق روحیه آرمانگرایى، تمسک به اصول و مبانى فکرى است، از دست ندهید.

* سیاست در دانشگاهها به این معناست‏

(چیزى که) من همیشه در مواجهه با دانشجویان، روى آن تکیه مى‏کنم، «پیداکردن قدرت تحلیل مسایل و جریانهاى مهم کشور» است. سیاست در دانشگاهها - که بنده همیشه روى آن تأکید کرده‏ام - به این معنا است. ما دو کار سیاسى داریم؛ (یکى) سیاست‏زدگى و سیاست‏بازى است. این را من به هیچ وجه تأیید نمى‏کنم؛ نه در دانشگاه و نه در بیرون دانشگاه، به خصوص در دانشگاه. یکى هم سیاستگرى است، یعنى حقیقتا فهم و قدرت تحلیل سیاسى پیداکردن که یکى از وظایف تشکلهاى دانشجویى این است.
 
* چرا کرسى‏هاى آزاداندیشى را به وجود نیاوردید

جنجال فکرى غیر از مباحثات صحیح است. بنده گفتم کرسى آزادفکرى را در دانشگاه‏ها به وجود بیاورید. شما جوانها چرا به وجود نیاوردید؟ شما کرسى آزادفکرى سیاسى را، کرسى آزادفکرى معرفتى را (در) همین دانشگاه تهران، همین دانشگاه شریف، همین دانشگاه امیرکبیر به وجود بیاورید. چند نفر دانشجو بروند، آنجا حرفشان را بزنند، حرف همدیگر را نقد کنند، با همدیگر مجادله کنند. حق، آنجا خودش را نمایان خواهد کرد. حق اینجورى نمایان نمى‏شود که کسى یک انتقادى را پرتاب بکند، اینجورى که حق درست فهمیده نمى‏شود. ایجاد فضاى آشفته ذهنى با لفاظى‏ها، هیچ کمکى به پیشرفت کشور نمى‏کند. شما تجربه این پدر پیرتان را در این زمینه داشته باشید. آن (چیزى) که کمک مى‏کند به پیشرفت کشور، آزادى واقعى فکرها است، یعنى آزادانه فکرکردن، آزادانه مطرح‏کردن، از هو و جنجال نترسیدن، به تشویق و تحریض این و آن هم نگاه‏نکردن. یک وقت شما یک حرفى (را) مى‏زنید، ناگهان مى‏بینید همه ناظران سیاسى جهان که وجودشان انباشته از پلیدى و خباثت است، براى شما کف مى‏زنند. به این تشویق نشوید. به قول رایج بین جوانها، جَوگیر نشوید. بحث درست بکنید، بحث منطقى بکنید. سخنى را بشنوید، سخنى را بگویید، بعد بنشینید فکر کنید. این همان دستور قرآن است؛ «فبشر عبادى الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه»، سخن را باید (شنید)، بهترین را انتخاب کرد.

آزاداندیشى جایش توى تلویزیون نیست؛ آزاداندیشى جایش توى جلسات تخصصى است، مثلًا فرض کنید در زمینه فلان مسأله سیاسى، یک جلسه تخصصىِ دانشجویى بگذارید؛ دو نفر، پنج نفر، ده نفر بیایند آنجا با همدیگر بحث کنند، این مى‏شود آزاداندیشى. همین جور، بحث سر معارف اسلامى است؛ همین جور، بحث سر تفکرات مکاتب گوناگون جهانى است؛ همین جور، بحث سر یک مسأله علمى است. بنابراین جلسه باید جلسه تخصصى باشد؛ و الّا توى جلسات عمومى و در صدا و سیما دو نفر بیایند بحث کنند، آن کسى که حق است، لزوماً غلبه نخواهد کرد؛ آن کسى غلبه خواهد کرد که بیشتر عیّارىِ کار دستش است و مى‏تواند بازیگرى کند.

این کرسى‏هاى آزاداندیشى که ما عرض کردیم، پیشنهاد کردیم در دانشگاه‏ها و در حوزه‏ها به راه بیفتد، مى‏تواند یک جریان سیال فکرىِ بسیار باارزشى را در جامعه به راه بیندازد..

 

رضا ربع پهلوی "جوك ۱۶ آذر" شد

رضا ربع پهلوی به بهانه ۱۶ آذر پیامی منتشر كرد كه حتی از سوی محافل اپوزیسیون هم به سخره گرفته شد و فرزند شاه مخلوع را به "جوك" این روز بدل ساخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این پیام، پهلوی به سالگرد شهادت ۳ دانشجو در جریان سفر نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران در سال ۱۳۳۲ و جنایت پدرش در این روز پرداخته است.

در بخشی از بیانیه فریبكارانه پهلوی آمده است: "علیرغم تمام مشكلات، جنبش دانشجویی چهره ای سرفراز و افتخارآفـــرین از ایــران و ایرانی به جامعه بین المللی عرضه نموده است."

او در جملاتی فریبكارانه كه حتی با واكنش صریح اپوزیسیونها مواجه شده، دانشجویان را "شیرزنان و دلیرمردان" خواند ولی فراموش كرد سه تن از این افراد بدست پدرش به شهادت رسیده اند و دست پدرش آغشته به خون آنها است.

وی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو این پیام را داده ولی همه می دانند که این مناسبت به خصوص دررابطه با برخورد خشونت آمیز رژیم پهلوی با دانشجویان دانشگاه ها درزمان پدر ایشان می باشد ولی گویا وی دچار "فراموشی" شده است.

صدور بیانیه به مناسبت این روز از طرف رضا پهلوی بیشتر شبیه یک نوع شوخی بود تا یک مساله جدی. یكی از اپوزیسیونها با انتقاد از این بیانیه نوشت:

"آقای پهلوی ممکن است بدون رودربایستی و راست و درست بفرمایید که شما مناسبت و علت روز ۱۶ آذر را چه می دانید؟ من امیدوارم رضا پهلوی با جرات، شهامت و صداقت تمام آشکارا نظر خود درباره این روز را ابراز دارد چون با بیانیه ای که داده، خود را درگیر این مسئله کرده و نمی تواند از زیر این توضیح در رود. آیا او از کشتار سه دانشجو توسط پدرش در صحن دانشگاه تهران دفاع می کند و معتقد است پدر ایشان، حق داشت این سه دانشجوی بی گناه را بکشد."

 

بازخوانی 16 آذر 88 در دانشگاه امیر کبیر
فرار؛ نماد مقاومت فتنه‌گران با لباس زنانه

اعضای طیف غیرقانونی علامه هم در واکنش به بازداشت مجید توکلی، از حامیان جریان فتنه خواستند از خودشان با لباس زنانه عکس بگیرند و آن را در فضای اینترنتی منتشر کنند.

خبرگزاری فارس: فرار؛ نماد مقاومت فتنه‌گران با لباس زنانه

به گزارش خبرنگار سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، جهان نیوز نوشت: یکی از مهمترین اتفاقات روز ۱۶ آذر ۸۸، دستگیری مجید توکلی لیدر جریان افراطی ضدانقلاب در دانشگاه امیرکبیر بود. توکلی که در روز ۱۶ آذر سخنرانی اهانت‌آمیزی در دانشگاه امیرکبیر انجام داده بود، زمانی که با مانتو، مقنعه و چادر از این دانشگاه خارج می‌شد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

مجید توکلی پس از آن اقدام به فرار کرد که نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد فتنه گران بیفزاید و حضور دانشجویان حامی انقلاب اسلامی در دانشگاه پررنگ شد.

این در حالی بود که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی" در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.


انتشار تصاویر مجید توکلی سبب شد تا حتی ضدانقلاب خارج کشور به دنبال توجیه این اقدام باشد. راه‌اندازی کمپین مردان باحجاب یکی از این اقدامات بود. علیرضا نوری‌زاده، از فعالان ضدانقلاب، هم در شبکه تلویزیونی تجزیه‌طلبان کرد در این‌باره گفت: پوشیدن لباس زنانه برای یک مرد عیب نیست، زیرا همه می‌دانند که مجید توکلی سمبل مبارزات دانشجویان است‏.‏

وی افزود: روز چهارشنبه گذشته روزنامه ایران عکسی از مجید توکلی را چاپ کرد و نوشت که وی با لباس زنانه در حال فرار از دانشگاه دستگیر شد‏.‏ این عکس با فتوشاپ مونتاژ شده بود و اگر هم واقعی باشد، اشکالی ندارد. رژیم همین ترفند را در مورد ابوالحسن بنی‌صدر هم به کار برد و در عکسی، وی را با لباس زنانه هنگام فرار از کشور نشان داد، در حالی که بنی‌صدر فقط سبیل خود را زده بود‏!‏

نوری‌زاده، در توجیه اخراج توکلی از دانشگاه، چندین ترم مشروطی را دلیل اخراج وی ندانست و گفت‏:‏ همه ملت می‌دانند(!) که توکلی به خاطر شهامتش از دانشگاه اخراج شد و این مسئله ربطی به معدل زیر ‏۱۰‏ وی ندارد‏. اعضای طیف غیرقانونی علامه هم در واکنش به بازداشت مجید توکلی، از حامیان جریان فتنه خواستند از خودشان با لباس زنانه عکس بگیرند و آن را در فضای اینترنتی منتشر کنند.

مجید توکلی پیش از آن نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود داشت. وی که متولد سال ۱۳۶۵ در شیراز است، در سال ۸۳ و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر ۱۰ بود، از این دانشگاه اخراج شد. توکلی چندی بعد در دفاعیه خود فرارش با پوشش زنانه را تایید و تصریح کرد، با توجه به فضای هیجانی اطراف دانشگاه با لباس مبدل از دانشگاه خارج شده است.

فرار با لباس زنانه" البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد. البته ابوالحسن بنی‌صدر که اکنون در کاخی در پاریس سکونت دارد، درباره فرارش از ایران با "پوشش و لباس زنانه"، گفت که من با چادر نماز فرار نکردم!

 

9 دی از کتاب (خاطرات مردم از فتنه) رونمایی می‌کنیم/ آسیب‌شناسی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در جشنواره امسال

استقبال اهل قلم از جشنواره "داستانی از فتنه" که سال گذشته برگزار شد و مردم از سراسر کشور با ارسال داستان‌ها و خاطرات خودشان از ماجرای حوادث پس از انتخابات سال ۸۸، روایت‎گر بخشی از تاریخ معاصر ایران شدند، اکنون زمینه‌ساز کلید خوردن دومین جشنواره با محوریت فتنه البته در ابعاد و موضوعاتی جدید شده است.

در این زمینه، "رحیم مخدومی" از نویسندگان مطرح معاصر و دبیر جشنواره "داستان فتنه" در گفت‌وگو با رجانیوز در مورد نتایج جشنواره سال گذشته، اظهار داشت: «سال گذشته در دو بخش داستان و خاطره در زمینه فتنه فراخوان داشتیم. داستان‌های بر‌تر هم در دو عنوان کتاب با نام‌های "چت مقدس" و "عاشورای اغتشاش" منتشر شدند که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.»

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه هم آقای سرشار و آقای یامین‌پور حضور داشتند و سخنرانی کردند. به‌طور کلی، حدود ۲۰۰ داستان برای ما ارسال شد که با توجه به تبلیغات کم و مهلت کوتاه جشنواره، استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت. یکی از نکات برجسته این جشنواره، حضور نویسندگان مشهور و جوانی مانند سیدمصطفی فرقانی، مجید پورولی، محمدحسن ابوحمزه و... بود که اتفاقا جزو برگزیدگان هم بودند و داستان‌های بسیار قوی و خوبی نوشته بودند.

مخدومی همچنین با یادآوری استقبال گسترده مردم از بخش خاطره، از انتشار موضوعی این خاطرات در دی‎ماه امسال خبر داد و اضافه کرد: «در بخش خاطره هم استقبال بسیار گسترده بود که بخشی از خاطرات برگزیده در کتابی تحت عنوان "خرابکار اجاره‌ای" منتشر شد.

وی افزود: البته در زمینه خاطرات به دلیل گسترده بودن مطالب ارسالی، تلاش کردیم تا آن‌ها را به بخش‌های مختلف تقسیم کنیم، مثلاً همین کتاب خرابکار اجاره‌ای به خاطرات مردم در کف خیابان‌های در زمان آشوب می‌پردازد. قرار است از کتاب خاطرات فضای دانشجویی و همچنین خاطرات اهالی رسانه و خبرنگاران هم به صورت جداگانه و مفصل، ان‌شاء الله در ۹ دی امسال رونمایی شود. حتی در نظر داریم تا بخشی از خاطرات مأموران نیروی انتظامی را هم که برای ما ارسال شده، به صورت کتاب منتشر کنیم.

وی درباره تفاوت‌های جشنواره امسال با سال گذشته هم گفت: «جشنواره امسال یک تفاوت عمده با جشنواره سال گذشته دارد و آن موضوعی شدن در سه بخش است: بخش اول؛ داستان کوتاه. بخش دوم؛ متن می‌نیمال و بخش سوم؛ داستان بلند یا رمان که هر کدام از این موضوعات خود در سه بخش "فتنه و بیداری عصر پیامبر و ائمه علیهم السلام"، "فتنه و بیداری دوران انقلاب اسلامی" و "فتنه و بیداری خاورمیانه و جهان" به مسابقه گذاشته شده‌اند که هر کدام از بخش‌ها، داوری‌های جداگانه خواهد داشت.

اما بر طبق گفته این نویسنده ادبیات دفاع مقدس، تمرکز ویژه جشنواره امسال "داستان فتنه"، بر بیداری اسلامی در منطقه و تلاش قدرت‌های غربی برای انحراف این جریان است: «در جشنواره امسال بیشتر نگاه‌مان به فتنه‌های بر سر راه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است. همان‌طور که فتنه ۸۸ در واقع شاخ و برگ فتنه ۷۸ بود و در این ۱۰ سال پرورش یافته بود، الان هم فتنه‌های یهود در زمیان رسول‌الله(ص) شباهت زیادی به فتنه‌های صهیونیست‌ها در عصر امروز دارد. برای همین مناسب دیدیم که نویسندگان و هنرمندان انقلابی را به این عرصه وارد کنیم تا به ابعاد مختلف آن بپردازند.

مخدومی همچنین با بیان اینکه "داور‌ها هنوز به طور رسمی مشخص نشده‌اند"، از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برندگان در ۹ یا ۱۰ دی در شهرستان ورامین خبر داد.

دبیر دومین جشنواره داستان فتنه در پایان، ضمن تشکر از استقبال اهل قلم از این جشنواره تاکید کرد: «همین شب گذشته از خرمشهر برای من مطلب فرستادند که با توجه به عدم تبلیغات گسترده، واقعا جای تشکر و شوق دارد. ان‌شاء الله باقی افراد و اهل قلم هم تا ۵ دی که آخرین مهلت ارسال آثار است، در این جشنواره شرکت کنند.»

 

 انتقاد فرزند آیت​الله خزعلی از اصلاح​طلبان: چرا حتی نامی از موسوی و کروبی در دعاهای شما نیست

مهدی خزعلی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری اصلاح طلبان با حضور «خاتمی، موسوی خوئینی ها، کرباسچی، یونسی، انصاری و بسیاری دیگر» می نویسد: این افراد حتی از دعای مستقیم برای دوستان دربندشان نیز پرهیز می کردند.

وی در وب سایت خود نوشته که پنجشنبه شب در منزل موسوی لاری مراسم عزاداری با حضور این افراد برپا بوده و او هرچقدر منتظر شده که ببیند در این مراسم برای «دوستان دربند» دعا می شود یا نه، تنها در آخر روضه «یک دعا شد که زندانیان بی گناه آزاد بفرما!»

خزعلی با انتقاد از عدم دعای واضح و صریح برای این «دوستان دربند» نوشته است: دوستان بیشتر به یاد اسیران دربند باشید، من دلم می گیرد وقتی احساس می کنم که دوستانمان را فراموش کرده ایم، برای من فرقی نمی کند، چه کسی با چه اندیشه ای، موافق یا مخالف من، دوست یا دشمن من، چپ یا راست، دین مدار یا سکولار، ملی گرا و لیبرال، همین که کسی بخاطر اندیشه اش در زندان باشد، خطاست!»

وی با بیان اینکه «همین دو سال پیش بود که فریاد یاحسین میرحسین شان کوچه های شهر را عطرآگین کرده بود» از بی اعتنایی اصلاح طلبان به فتنه گران ابراز تاسف کرده است.

ادعای عطرآگین شدن کوچه های شهر از فریاد یاحسین میرحسین در حالی است که در راهپیمایی چند میلیونی 9 دی 1388 مردم غیرتمند و عزادار حضرت سیدالشهدا(ع)، خشمگین از حرمت شکنی روز عاشورای آن سال توسط فتنه گران، شعار کوبنده «لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین» سر داده بودند. همان ایام موسوی که کاملا بازیچه منافقین قرار گرفته بود، با وقاحت تمام، حرمت شکنان عاشورا را- که بعدها معلوم شد از بهایی ها و وابستگان گروهک هایی نظیر سازمان تروریستی منافقین هستند- «مردمان خداجو» معرفی کرد. با این اوصاف معلوم است که در مجلس عزای امام حسین(ع) جایی برای سران و عوامل فتنه که از حامیان اسائه ادب به ساحت آن حضرت بوده اند، نباشد. گفتنی است که سران و عوامل اصلی فتنه مهدی خزعلی را برای سوءاستفاده از نسبت وی با آیت الله خزعلی که فتنه گران را آمریکایی و اسرائیلی می داند تحویل می گرفتند تا از این طریق علیه حضرت آیت الله خزعلی سیاه نمایی کرده باشند ولی بعد از آن که آیت الله خزعلی، او را طرد کرد، عوامل فتنه نیز وی را تحویل نمی گیرند و مهدی خزعلی هر از چند گاه با سخنان ساختارشکنانه تلاش می کند مورد توجه قرار گیرد!

خزعلی در نوشته دیگری با اشاره به حضور در مراسمی که در منزل صادق خرازی برگزار شده بود، نوشت: «نکته جالب حضور ناطق نوری در کنار سیدمحمد خاتمی (از سران فتنه!) بود، که بسیار صمیمی و دوستانه به گفت وگو مشغول بودند.»

 

درخواست دانشگاهیان‎تهران برای قطع كامل رابطه با انگلیس

دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه تهران در حاشیه مراسم عزاداری خود در دانشگاه تهران طوماری را مبنی بر قطع رابطه کامل با انگلیس امضا کردند.

به گزارش فارس، دانشجویان،‌ اساتید و کارمندان دانشگاه تهران در گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو و مصادف شدن آن با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پس از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر دسته عزاداری در دانشگاه تهران تشکیل دادند.

در حاشیه این مراسم دانشگاهیان تهران با امضای طوماری خواستار قطع رابطه کامل ایران با رژیم سلطنتی انگلیس شدند. متن کامل این طومار به شرح ذیل است:

دولت انگلیس تا به حال چندین کودتا، ترور، تهدید و فتنه را علیه ملت ایران برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که تهدید به حمله نظامی و تحریم بانک مرکزی ایران آخرین نمونه جنایت‌های این روباه پیر است.

با توجه به اینکه رابطه با این پیر مکار هیچ فایده‌ای برای ملت ایران ندارد، خواستار قطع رابطه کامل با این متکبر خبیث و شکایت بین‌المللی بابت جنایات این دولت علیه ملت ایران هستیم.

 


نوشته شده در : چهارشنبه 16 آذر 1390  توسط : .    نظرات() .

سیستم افزایش آمار میهن لینك